• Osoite: Hitsaajankatu 13, 00810 Helsinki
  • Puhelin: 010-6173701
  • Myymälä avoinna: ma - pe klo 12 - 17, Heinäkuussa 2020 myymälä lauantaisin kiinni
  • Tilaa uutiskirje

Usein Kysyttyä – Vastauksia Agentin verkkokaupasta ja tuotteista esitettyihin yleisimpiin kysymyksiin!

Mikäli oma kysymyksesi ei selvinnyt Usein Kysyttyä -osiostamme, ota rohkeasti yhteyttä puhelimitse 010 6173 701 myymälän aukioloaikoina, sähköpostitse shop@salainenagentti.fi tai nykäise hihasta tuossa oikealla roikkuvan chatti-ikkunan kautta. Mainitse myös, jos kysymyksesi kuuluisi Usein Kysyttyä -osioomme.

Usein Kysyttyä myös päivittyy tasaisesti uusien kysymysten kautta!

Haluamani tuote tai sen koko on loppunut verkkokaupasta. Onko sitä mahdollisesti piilossa tai muuten saatavilla?

– Verkkokauppamme on täysin reaaliaikainen. Se mitä meillä on myynnissä löytyy hyllystämme välittömästi, joko myymälän tai varaston puolelta.

Missä varastonne sijaitsee? Ja voinko noutaa tilaukseni/tuotteita sieltä?

– Valitettavasti varastossamme ei ole asiakaskäyntiä, emmekä toimita tavaroita sieltä suoraan. Kaikki tuotteet kulkevat myös verkkotilauksiin myymälän kautta. Pyydämme varmistamaan tuotteen myymäläsaatavuuden puhelimitse 010-6173 701 varsinkin jos kyseessä on off season -mallistomme tuote.

Emme valitettavasti voi rajoitetun tilan vuoksi pitää myymälässämme esimerkiksi joulukuussa kaikkia valikoiman shortseja tai kesäkuussa kaikkia niitä paksuimpia talvitakkeja.

Tuleeko haluamaani tuotetta milloin lisää?

– Tuo tietenkin riippuu tuotekohtaisesta tilanteesta. Sesonkituotteita emme yleensä täydennä kuin ennen kyseisen sesongin alkua. Voit pyytää tuotesivulta ilmoituksen, kun haluamaasi tuotetta saapuu varastoon tietyssä koossa/värissä. Tämä palvelu on nimeltään odotuslista ja edellyttää sellaista sähköpostiosoitetta jota käytät säännöllisesti.

Voit myös kysellä tilannetta myös suoraan meiltä mailitse agentti@salainenagentti.fi tai verkkokaupan chatti-ikkunan kautta.

Päivitys 1.4.2020: Näin koronaviruksen aikana eri tuotteiden täydentäminen on hankaloitunut. Valmistajien toimitusajat ovat voineet pidentyä kuukausia tai tavaraa ei yksinkertaisesti saa tällä hetkellä. Tähän auttaa vain kärsivällisyys ja aika. Kun kriisi alkaa hellittämään, myös tavarantoimittajat aloittavat kuljetuksensa normaalisti.

Sillä aikaa pyrimme tarjoamaan vaihtoehtoja asiakkaillemme ja pystymme edelleen toteuttamaan nopeat toimitukset tilauksillemme aina kotiovelle asti.

Tilasin tavaraa jo monta päivää sitten. Missä toimitukseni viipyy?

– Mikäli olet jo saanut tilausvahvistuksen lisäksi toimitusilmoituksen, löydät sen tiedoista seurantatunnuksen, jolla voit seurata paketin liikkeitä joko Postin tai Matkahuollon kuljetuksen ajan.

Huomioi että tilausvahvistus voi löytyä myös roskapostikansiosta riippuen sähköpostiohjelmien erilaisista suodattimista eli tarkista tämä ennen yhteydenottoa. Voi olla, että paketti odottaa sinua jo postissa tai että paketin toimituksessa on meistä riippumaton ongelma, joka näkyy seurannan tiedoissa.

Nyrkkisääntönä voidaan pitää sitä, että mikäli viikon sisällä pakettia ei näy, ole yhteydessä asiakaspalveluumme agentti@salainenagentti.fi tai puhelimitse 010 6173 700. Vastaamme puheluihin myymälän voimassaolevien aukioloaikojen puitteissa.

En voi, ehdi tai halua noutaa tilaustani ajoissa. Miten toimin?

– Ilmoita meille tilanteesta asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Voimme tapauskohtaisesti vaikuttaa pakettien säilyttämiseen yhteistyössä Postin tai Matkahuollon kanssa.

Toivomme myös, että mikäli tulit toisiin aatoksiin, etkä haluakaan tilaamiasi tuotteita, käyt pikaisesti postissa palauttamassa toimituksen takaisin meille, jotta saamme tilauksen tavarat takaisin myyntiin ja hyvityksesi käsiteltyä mahdollisimman pian. Noutamattomat tilaukset toimitetaan takaisin byrokratian vuoksi erittäin hitaasti, joten mikäli tarvitset hyvityksen pian, ota tämä huomioon.

Maksetut tilaukset hyvitetään tapauskohtaisesti asiakkaan kanssa käydyn selvityksen jälkeen. Meille noutamattomina palautetuista tilauksista ei automaattisesti palauteta rahaa ilman asiakkaan yhteydenottoa. Säilytämme palautettuja tilauksia vaihtelevan ajan ja odotamme tilaajan vastausta sähköpostitse sekä puhelimitse tehtyyn yhteydenottopyyntöön.

Missä myymälänne sijaitsee?

– Salaisella Agentilla on aina ollut kerrallaan yksi myymälä ja se on sijainnut aina pääkaupunkiseudulla. Emme sitkeistä huhuista huolimatta ole koskaan sijainneet Tampereella, Turussa tai Oulussa.

Nykyisin sijaitsemme Helsingin Herttoniemessä, osoitteessa Hitsaajankatu 13, 00180 Helsinki. Syötä osoite tai Salainen Agentti Oy mihin tahansa navigaatoriin tai älypuhelimen kartta-aplikaatioon ja löydät perille varmasti. Myymälän läheltä löytyy runsaasti parkkipaikkoja – jopa oven edestä – ja julkisilla kulkuvälineillä meille pääsee helposti metrolla tai lukuisilla busseilla Pasilan kautta.

Seuraa myymälämme auikoloaikoja verkkosivuiltamme ja some-kanaviltamme, koska tilanne myymälän kohdalla voi muuttua nopeastikin lomakaudella tai erikoistilanteissa.

Päivitys 1.4.2020: Johtuen rajoituksista ja halustamme suojella henkilökuntamme terveyttä, seuraamme jatkuvasti asiakkaiden tarpeita aukioloaikojemme kautta. Verkkokaupastamme saat tavarat nopeasti ja varmasti myös epidemian keston ajan.

Voinko tilata kauttanne esimerkiksi Schottin, Alphan, Lowan tai Haixin erikoistuotteita?

– Kyllä voit. Homma toimii seuraavasti: keskustelemme kanssasi puhelimitse tai sähköpostitse ja selvitämme mitä tuotetta kaipaat. Sen jälkeen kysymme valmistajalta hinnan sekä toimitusajan ja lopuksi varmistamme että molemmat sopivat sinulle.

Etukäteen tilatuista tuotteista pyydämme puolet hinnasta ennakkovarausmaksuna ja loput maksat kun tavara on toimitettu. Tilaustuotteissa ei ole palautusoikeutta, mutta tuotetakuu koskee tietenkin myös niitä.

Voinko tilata postiennakkona Poste Restante -osoitteeseen?

– Emme voi  valitettavasti toimittaa tuotteita ilman tarkkaa osoitetta. Luovuimme Poste Restante -toimituksista jatkuvien väärinkäytösten vuoksi.

Palautin tuotteen enkä ole vielä saanut rahojani takaisin. Mikä tässä nyt kestää!?

– Teemme hyvitykset heti paketin saavuttua takaisin meille, kunhan palautukset täyttävät 14 arkipäivän palautusehdon – luetaan noutopäivästä ja palautuspäivästä arkipäivinä – ja oikean palautuksen mukaiset siisteysehtomme. Asiakaspalautuksen yhteydessä saat aina kuitin, jonka seurantatunnuksella voit itse selvittää onko toimitus jo saapunut meille, joten käytä seurantapalveluita ennen yhteydenottoa. Pääsääntöisesti asiakaspalautuksena toimitettujen pakettien kuuluisi olla perillä käsittelyssämme viimeistään viikon sisällä.

Sitten huomioitava seikka palautusten tekemiseen: ÄLÄ, toistamme ÄLÄ, postita palautuspaketteja meille suoraan osoitteella, vaan käytä aina Matkahuollon tai Postin palautustunnustamme, jonka löydät täältä.

Mikäli toimitat palautuksen muulla palvelulla, sen käsittelyyn saamisessa kestää, eikä se rullaa normaalin palautuskäytäntömme kautta niin nopeasti kuin normaalit palautuksen. Ota meihin yhteyttä, mikäli olet epähuomiossa käyttänyt muuta kuin palautusnumeroamme ja pyrimme selvittämään missä pakettisi on. Palautussopimuksemme kautta tehdyt palautukset Postin ja Matkahuollon toimipisteiden kautta ovat lähtökohtaisesti ilmaisia asiakkaillemme.

Rahanpalautusta varten tarvitsemme aina tilinumerosi, vaikka suurin osa maksutavoista on nykyään mahdollista hyvittää palveluntarjoajamme kautta. Erityisesti postiennakot totta kai hyvitettään tilisiirtona ja tiettyjen luottokorttien kautta tehdyt maksut hyvitetään yleensä suoraan tilillesi, eikä takaisin kortille. Tuotteiden pitää olla myyntikunnossa tai mahdollisen reklamaation viallisen tuotteen rikkoutuminen pitää selvittää selkeästi palautuksen yhteydessä.

Voinko käyttää toimitustapana Matkahuoltoa?

– Kyllä voit. Voit toki järjestää tilauksellesi noudon myymälästämme haluamallasi kuriiripalvelulla, kunhan vain ilmoitat noudosta meille selkeästi joko tilauksen yhteydessä, sähköpostitse tai puhelimitse.

Voinko maksaa tilaukseni laskulla/osamaksulla?

– Salainen Agentti tarjoaa asiakkailleen useita eri vaihtoehtoja tilausten joustavaan maksamiseen. Käytössänne on tilatessa sekä Klarna, Collector, Jousto-osamaksu/-luotto ja Paytrail-tili, jotka yhdessä kattavat kaikki mahdolliset maksuajat ja erikokoiset ostokset.

Huomatkaa, että mikäli sinulle tulee kysyttävää tietyn osamaksu-/laskutuspalvelun käytännöistä tai ehdoista, olkaa suoraan yhteydessä kyseisen palveluntarjoajan asiakaspalveluun. Salainen Agentti ei asiakkaan yksityisyyden vuoksi saa tietoja osamaksutilanteestanne tai maksutapahtumista, joten emme valitettavasti voi auttaa maksuehtojen tai muun vastaavan kanssa.

Klarna: https://klarna.com/fi/tuki

Collector: https://www.collector.se/fi/etusivu/YksityisilleUusi/

Jousto-osamaksulla: https://www.jousto.com/kuluttajalle/maksutavat-osamaksu

Paytrail-tili: http://www.paytrail.com/paytrail-tili

Mitä tarkoittaa "jälkitoimitus", jota tarjoatte tiettyjen tuotteiden yhteydessä?

– Olemme asettaneet tietyissä tuotteissa mahdollisuuden ostaa vaatteiden tai varusteiden tiettyjä kokoja ennakkoon. Kyseessä on yleensä vaikeasti saatava erikoistuote tai valmistaja, jonka mallistoa meillä ei ole aktiivisesti varastossa.

Mikäli tuotetta on välittömästi hyllyssämme lähetettävissä, tuotteissa ilmoitetaan arvioitu, joskaan ei kiveen hakattu, toimitusaika. Voimme lähtökohtaisesti luottaa valmistajan/tavarantoimittajan arvioon toimituksen ajankohdasta.

Jälkitoimituksena toimitettavia tuotteita täydennetään usein viikoittain ja niiden toimistusaika vaihtelee tapauskohtaisesti 1-4 viikkoon, josta ilmoitetaan jokaisessa tuotekortissa selkeästi. Ilmoitamme harvemmin saatavilla oleviin erikoistuotteisiin – kuten esimerkiksi Yhdysvalloista uitettaviin Schottin nahkatakkeihin ja Haixin erikoismallisiin kenkiin – varmuuden vuoksi toimitusajaksi 2-4 viikkoa.