1) Haluamani tuote puuttuu verkkokaupasta. Onko sitä mahdollisesti piilossa tai muuten saatavilla?

– Verkkokauppamme on täysin reaaliaikainen. Se mitä meillä on myynnissä löytyy hyllystämme välittömästi, joko myymälän tai varaston puolelta.

2) Tuleeko haluamaani tuotetta milloin lisää?

– Tuo tietenkin riippuu tuotekohtaisesta tilanteesta. Sesonkituotteita emme yleensä täydennä kuin ennen kyseisen sesongin alkua. Voit pyytää tuotesivulta ilmoituksen, kun haluamaasi tuotetta saapuu varastoon tietyssä koossa/värissä. Voit myös kysellä tilannetta suoraan meiltä mailitse agentti@salainenagentti.fi

3) Tilasin tavaraa jo monta päivää sitten. Missä toimitukseni viipyy?

– Mikäli olet jo saanut tilausvahvistuksen lisäksi toimitusilmoituksen, löydät sen tiedoista postin seurantatunnuksen, jolla voit Postin sivujen kautta seurata paketin etenemistä. Voi olla, että paketti odottaa sinua jo postissa tai että paketin toimituksessa on ongelma, joka näkyy Postin tiedoissa. Nyrkkisääntönä voidaan pitää sitä, että mikäli viikon sisällä pakettia ei näy, ole yhteydessä asiakaspalveluumme agentti@salainenagentti.fi tai puhelimitse 010 6173 700 – vastaamme puheluihin arkisin 9:30-17:00 ja lauantaisin 10-14 aukioloaikojemme puitteissa.

4) En voi noutaa tilaustani. Miten toimin?

– Ilmoita meille tilanteesta asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Toivomme myös, että käyt pikaisesti postissa palauttamassa toimituksen takaisin meille, jotta saamme tilauksen tavarat takaisin myyntiin. Maksetut tilaukset hyvitetään tapauskohtaisesti asiakkaan kanssa käydyn selvityksen jälkeen. Meille noutamattomina palautetuista tilauksista ei automaattisesti palauteta rahaa ilman asiakkaan yhteydenottoa.

5) Missä myymälänne sijaitsee?

– Salaisella Agentilla on aina ollut kerrallaan yksi myymälä ja se on sijainnut aina pääkaupunkiseudulla. Nykyisin sijaitsemme Helsingin Herttoniemessä, osoitteessa Hitsaajankatu 13, 00180 Helsinki. Syötä osoite tai Salainen Agentti Oy mihin tahansa navigaatoriin tai älypuhelimen kartta aplikaatioon niin varmasti löydät perille.

6) Voinko tilata kauttanne esimerkiksi Schottin, Alphan tai Haixin erikoistuotteita?

– Kyllä voit. Homma toimii seuraavasti: keskustelemme kanssasi puhelimitse tai sähköpostitse ja selvitämme mitä tuotetta kaipaat, kysymme valmistajalta hinnan sekä toimitusajan ja lopuksi varmistamme että molemmat sopivat sinulle. Tilaustuotteista pyydämme puolet hinnasta etukäteen maksuna ja loput maksat kun tavara on toimitettu. Tilaustuotteissa ei ole palautusoikeutta, mutta tuotetakuu koskee totta kai myös niitä.

7) Voinko tilata postiennakkona Poste Restante -osoitteeseen?

– Et. Se ei käy.

8) Palautin tuotteen enkä ole vielä saanut rahojani takaisin. Mikä tässä nyt kestää?

– Palautamme rahat palautustilauksista heti paketin saavuttua takaisin meille, kunhan ne täyttävät 14 arkipäivän palautusoikeuden ja oikean palautuksen mukaiset ehtomme. Asiakaspalautuksen yhteydessä saat aina Postissa kuitin, jonka seurantatunnuksella voit itse selvittää onko toimitus jo saapunut meille.

Tuotteiden pitää olla myyntikunnossa tai mahdollisen reklamaation viallisen tuotteen rikkoutuminen pitää selvittää selkeästi palautuksen yhteydessä.

Rahanpalautusta varten tarvitsemme aina tilinumerosi, vaikka suurin osa maksutavoista on nykyään mahdollista hyvittää palveluntarjoajamme kautta. Erityisesti postiennakot totta kai hyvitettään tilisiirtona ja tiettyjen luottokorttien kautta tehdyt maksut hyvitetään yleensä suoraan tilillesi, eikä takaisin kortille.

9) Voinko käyttää toimitustapana Matkahuoltoa?

– Et. Toimitamme kaikki tilauksemme Postin kautta. Voit toki järjestää noudon paketille myymälästämme haluamallasi palvelulla.

10) Tuotetta ei ole myymälässänne, mutta sitä näyttää olevan varastossanne. Voinko noutaa tilauksen sieltä?

– Valitettavasti tällä hetkellä se ei onnistu. Tuote kuin tuote on mahdollista toimittaa varastostamme 24 arkitunnin sisällä myymälään noutoa varten.

11) Voinko maksaa tilaukseni laskulla/osamaksulla?

– Salainen Agentti tarjoaa asiakkailleen useita eri vaihtoehtoja tilausten joustavaan maksamiseen. Käytössänne on tilatessa sekä Klarna, Collector, Jousto-osamaksu/-luotto ja 6.5.2015 eteenpäin myös Paytrail-tili, jotka yhdessä kattavat kaikki mahdolliset maksuajat ja erikokoiset ostokset.

Huomatkaa, että mikäli sinulle tulee kysyttävää tietyn osamaksu-/laskutuspalvelun käytännöistä tai ehdoista, olkaa suoraan yhteydessä kyseisen palveluntarjoajan asiakaspalveluun. Salainen Agentti ei asiakkaan yksityisyyden vuoksi saa tietoja osamaksutilanteestanne tai maksutapahtumista, joten emme valitettavasti voi auttaa maksuehtojen tai muun vastaavan kanssa.

Klarna: https://klarna.com/fi/tuki

Collector: https://www.collector.se/fi/etusivu/YksityisilleUusi/

Jousto-osamaksulla: https://www.jousto.com/kuluttajalle/maksutavat-osamaksu

Paytrail-tili: http://www.paytrail.com/paytrail-tili

12) Mitä tarkoittaa "noutohaku" toimitustavoissanne?

– Noutohaku on veloitukseton toimitustapa, joka sisältää tuotteet toimituksen Helsingin Herttoniemen myymäläämme noutoa varten. Tuote/tuotteet kerätään myymälään ja olemme yhteydessä asiakkaaseen heti, kun tilaus on noudettavissa.

13) Mitä tarkoittaa "jälkitoimitus", jota tarjoatte tiettyjen tuotteiden yhteydessä?

– Olemme asettaneet tietyissä tuotteissa mahdollisuuden ostaa vaatteiden tai varusteiden tiettyjä kokoja, joita meillä ei ole aktiivisesti varastossa. Mikäli tuotetta on välittömästi hyllyssämme lähetettävissä, tuotteissa ilmoitetaan se selkeästi. Jälkitoimituksena toimitettavia tuotteita puolestaan täydennetään viikoittain ja niiden toimistusaika on yleensä 1-2 viikkoa, mutta ilmoitamme harvemmin saatavilla oleviin tuotteisiin – kuten esimerkiksi Amerikasta uiviin Schottin nahkatakkeihin ja Haixin erikoismallisiin kenkiin – varmuuden vuoksi toimitusajaksi 2-4 viikkoa.