VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS
VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS
Kun tilaat tavaraa Salaisesta Agentista, voit olla varma siitä, että hoidamme tuotteiden vaihdot ja palautukset tuttuun tapaan pirun nopeasti. Jos koko ei ollutkaan sopiva tai tuote ei ollut odotusten mukainen, on asiakkaillamme 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihtoon oikeuttava aika alkaa aina tilauksen vastaanottamisesta. Tuotteiden palauttaminen/vaihtaminen on maksullista postin kautta, suosimme palauttamisessa Matkahuoltoa, asiakaspalautusnumero 9541109 . Jos tuote pitää vaihtaa toiseen kokoon tee siitä uusi tilaus ja palauta väärä koko meille takaisin.
HUOM! Muista käyttää vaihtoja ja palautuksia tehdessäsi vain ja ainoastaan Salaisen Agentin asiakaspalautusta/sopimusnumeroa, sillä muilla tavoilla tehtyjä lähetyksiä – kirjeitä, maxikirjeitä yms. – emme voi lähetysseurannan avulla jäljittää, eikä asiakaspalautussopimuksemme kata niille sattuneita katoamisia tai vahinkoja!
Noutohakutilauksia – jotka on aikanaan haettu varastomyymälästä – ei voi palauttaa postin kautta, vaan ne on tuotava varastomyymälään palautusta tai vaihtoa varten.
TILAAMINEN ULKOMAILLE
Salainen Agentti International alkaa tarjoamaan toimituksia myös ulkomaille – kaikkiin pohjoismaihin ja eurooppaan. Toimitustapa ulkomaantilauksille valitaan tilaustietoja täyttäessä.
Ladies and gentlemen, as of now we offer shipping to select EU countries – check the delivery options (toimitus ulkomaille, delivery abroad) The option for a delivery abroad will be provided when filling out the adress and delivery information before the final purchase.
We will not deliver ANYTHING to the rogue country Russia!
TUOTTEIDEN VAIHTAMINEN
Tilauksen mukana toimitetaan aina erillinen oikaisupyyntölomake, jonka ohjeita noudattaen voitte tehdä vaihdon helposti. Jos tilaamanne tuote ei ollut oikean kokoinen tai toimituksessa on sattunut virhe, täytä vaihtolomake huolellisesti ohjeiden mukaan ja mainitse tarkkaan minkä tuotteen haluat mihinkin vaihtaa. Verkkokauppamme varastosaldo on täysin reaaliaikainen, joten tarkista että haluamaasi vaihtotuotetta ja haluamaasi kokoa varmasti myös löytyy.
Pidä huoli että palautettava tuote on samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa! Mikäli taloudessa on lemmikkejä, tulee asiakkaan putsata mahdolliset kissan- tai koirankarvat vaihdettavista tuotteista. Mikäli näin ei tehdä, ei tuotetta voida hyvittää takaisin, eikä vaihto- ja palautusoikeutta ei ole. Likaisia tai selkeästi rikottuja tuotteita emme hyvitä koskaan. Tällöin tuote toimitetaan takaisin asiakkaalle ja toimituksesta peritään uudet postikulut. Vaihto-oikeus pätee ainoastaan käyttämättömiin myyntikelpoisiin tuotteisiin. Huomioi myös, ettei alusvaatteilla ole vaihto-tai palautusoikeutta.
Vaihdot käsittelemme välittömästi niiden saapuessa asiakaspalveluumme. Useimmiten vaihto on postitettu jo seuraavana päivänä. Voit vaihtaa joko yhden tai kaikki tilaamasi tuotteet, mutta huomioi mahdolliset
HUOM! Vaihto-oikeutta voi käyttää vain yhden kerran, joten jos olet epävarma esim. tuotteen koosta, tilaa kaksi eri kokoa ja palauta sitten huonommin istuva koko. Kun tilaat useamman koon kerralla vältät vaihtoon menevän ajan ja varmistat että saat oikean koon haluamastasi tuotteesta.
MUISTILISTA POSTIA KÄYTTÄVILLE ASIAKKAILLEMME:
Ennen vaihdon lähettämistä, ole hyvä ja tarkasta seuraavat kohdat:
- Lähetettävät tuotteet ovat täysin puhtaita ja käyttämättömiä.
- Täytä vaihtolomake huolellisesti selkeällä käsialalla. Mikäli vaihtolomake on kadonnut tai sitä ei jostain syystä ole tilauksen mukana, tee saate oleellisilla tiedoilla itse käsin tai tulosta tietokoneelta palautuksen mukaan.
- Pakkaa tavarat huolellisesti toimituksen kestävään pakettiin.
- Vie paketti Postin toimipisteeseen ja palauta tuote/tuotteet maksamalla paketin hinta postin kassalle.
- Heti kun saamme vaihdon käsiteltyä, lähetämme sinulle uudet tuotteet. Mikäli vaihtotuotetta ei ole saatavilla tai vaihtolomakkeessa on epäselvyyttä, asiakaspalvelumme ottaa teihin yhteyttä. Yleensä vaihdot liikkuvat suuntaansa päivän tai pari, mutta varaudu muutaman päivän lisäaikaan ja huomioi ettei Posti kulje viikonloppuna tai pyhinä.
MUISTILISTA MATKAHUOLTOA KÄYTTÄVILLE ASIAKKAILLEMME:
Ennen vaihdon lähettämistä, ole hyvä ja tarkasta seuraavat kohdat:
- Lähetettävät tuotteet ovat täysin puhtaita ja käyttämättömiä.
- Täytä vaihtolomake huolellisesti selkeällä käsialalla. Mikäli vaihtolomake on kadonnut tai sitä ei jostain syystä ole tilauksen mukana, tee saate oleellisilla tiedoilla itse käsin tai tulosta tietokoneelta palautuksen mukaan.
- Pakkaa tavarat huolellisesti toimituksen kestävään pakettiin.
- Vie paketti Matkahuollon toimipisteeseen ja mainitse selkeästi kyseessä olevan asiakaspalautus. Asiakaspalautus sopimusnumeromme on 9541109
- Heti kun saamme vaihdon käsiteltyä, lähetämme sinulle uudet tuotteet. Mikäli vaihtotuotetta ei ole saatavilla tai vaihtolomakkeessa on epäselvyyttä, asiakaspalvelumme ottaa teihin yhteyttä. Yleensä vaihdot liikkuvat suuntaansa päivän tai pari, mutta varaudu muutaman päivän lisäaikaan ja huomioi ettei Matkahuolto välttämättä kulje viikonloppuna tai pyhinä.
HUOM! Laita myös vaihtotilauksiin aina mukaan IBAN-muotoinen tilinumerosi mahdollisen rahanpalautuksen varalta, jos esim. vaihdat halvempaan tuotteeseen tai haluamasi vaihtotuote on loppunut varastostamme. Mikäli vaihdat kalliimpaan tuotteeseen, hoidamme erotuksen postiennakkoveloituksella pakettia noutaessasi lähipostistasi tai matkahuollon toimipisteessä.
HUOM! HUOM! Kun toimitat tuotevaihtoa Postin tai Matkahuollon toimipisteessä, MUISTA OTTAA VASTAAN KUITTI JA SÄILYTÄ SE, SILLÄ VAIN SAAMASTASI KUITISTA KÄY ILMI ASIAKASPALAUTUKSEN LÄHETYKSENSEURANTATUNNUS!
Seurantatunnuksella voit itse seurata palautuksen etenemistä, ja epäselvissä tapauksissa joissa palautus ei pääse perille – Postin tai Matkahuollon jakeluvirhe, tietojärjestelmän virhe, force majeure – sinulle jää arvokasta tietoa, joka auttaa myös meitä paketin paikallistamisessa.
PALAUTTAMINEN
Jos nyt kuitenkin käy niin, ettet löydä sopivia vaihtotuotteita ja haluat palauttaa tilaamaasi tavaraa, laita oikaisupyyntölappuun tilinumerosi IBAN-muodossa ja luettele huolellisesti kaikki palautettavat tuotteet. Voit siis palauttaa osan tuotteista tai kaikki tilaamasi tuotteet. Palautukset maksetaan normaalisti seuraavana arkipäivänä palautuksen saapumisesta. Muista että tilatuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus siitä hetkestä kun tilaus on sinulle toimitettu ja olet sen vastaanottanut.
Ennen palautuksen lähettämistä, ole hyvä ja tarkasta huolellisesti nämä kohdat.
- Palautettavat tuotteet ovat täysin puhtaat ja käyttämättömät.
- Täytä palautuslomake selkeällä käsialalla ja huolellisesti, älä unohda tilinumeroasi.
- HUOM! Lisää palautuksen oheen IBAN-muotoinen tilinumero (FI-alkuinen numerosarja).
- Pakkaa tavarat huolellisesti kestävään pakettiin.
- Vie paketti käyttämäsi toimituspalvelun eli joko Postin tai Matkahuollon ja ilmoita selkeästi kyseessä olevan asiakaspalautus. Sopimusnumeromme Matkahuollolle 9541109
- OTA AINA TARJOTTAVA PALAUTUSKUITTI TALTEEN!
- Maksamme palautuksen noin viikon kuluessa paketin saavuttua meille, joskin epäselvien tapausten selvittämisessä saattaa kestää tätä pidempään. Jos palautusta ei siis kuulu, ole yhteydessä meihin, sillä voi hyvin olla ettei paketti ole vielä edes saapunut käsittelyymme. Rahojen palautus toimii kaikkien tietojen löytyessä nopeasti ja yleensä samana päivän, kunhan palautus saapuu meille hyvissä ajoin ennen sulkemisaikaa!
- Mikäli palautuksessa ilmenee ongelmia, kuten tuotteiden kunnon tai epäselvien palautustietojen osalta, olemme aina teihin yhteydessä ensin sähköpostitse ja sitten puhelimitse. Esimerkiksi epäselvissä vaihtotapauksissa emme jää odottamaan viipyvää vastausta, vaan palautamme rahat suoraan.
HUOM! Kun teet palautusta Postin toimipisteessä, MUISTA OTTAA VASTAAN KUITTI JA SÄILYTÄ SE, SILLÄ VAIN KUITISTA KÄY ILMI ASIAKASPALAUTUKSEN LÄHETYKSENSEURANTATUNNUS! Seurantatunnuksella voit itse seurata palautuksen etenemistä ja epäselvissä tapauksissa, joissa palautus ei pääse perille – Itellan jakeluvirhe, tietojärjestelmän virhe, force majeure -sinulle jää arvokasta tietoa, joka auttaa paketin paikallistamisessa ja reklamaation tekemisessä.
SMARTPOST-TILAUKSEN VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS
Nykyteknologia on ihanaa ja sen huomaat SmartPOST-automaattipalvelun kautta asioidessasi. Kätevän tavarantoimituksen lisäksi myös asiakaspalautukset/-vaihdot on mahdollista suorittaa SmartPOSTin kautta. Noudata seuraavia vaiheita, jotta vaihto tätä kautta toimii kitkattomasti:
- Säilytä saamasi SmartPOST-automaattikoodi, jonka Itella lähettää suoraan puhelimeesi. Koodi on siis tämä samainen numerosarja, jolla alunperin noudat tilauksesi ja avaat SmartPOST-lokeron. ON ENSIARVOISEN TÄRKEÄÄ, ETTÄ SÄILYTÄT TÄMÄN NUMERON, SILLÄ NIMENOMAAN TÄMÄ NUMERONSARJA OIKEUTTAA SINUT LÄHETTÄMÄÄN PAKETTISI MEILLE VAIHTO-/TAI PALAUTUSTILANTEESSA.
- Käytä mieluusti samaa pakettia, jossa tilaus sinulle toimitettiin.
- Pakkaa vaihto/palautus huolellisesti. Alkuperäinen pakettikortti on hyvä jättää näkyviin.
- Voit palauttaa paketin minkä tahansa toiminnassa olevan Postin SmartPOST-automaatin kautta.
- Valitse automaatista “Palauta paketti”.
- NÄPPÄILE ALKUPERÄINEN LOKEROKOODISI.
- OTA KUITTI TALTEEN!
HUOM. Laita IBAN-muotoinen tilinumerosi aina mukaan myös vaihtotilauksiin mahdollisen rahanpalautuksen varalta, jos esim. vaihdat halvempaan tuotteeseen tai haluamasi vaihtotuote on loppunut varastostamme.
HUOM! HUOM! Kun toimitat tuotevaihtoa Postin toimipisteessä, MUISTA OTTAA VASTAAN KUITTI JA SÄILYTÄ SE, SILLÄ VAIN SAAMASTASI KUITISTA KÄY ILMI ASIAKASPALAUTUKSEN LÄHETYKSENSEURANTATUNNUS! Seurantatunnuksella voit itse seurata palautuksen etenemistä, ja epäselvissä tapauksissa joissa palautus ei pääse perille – Postin jakeluvirhe, tietojärjestelmän virhe, force majeure – sinulle jää arvokasta tietoa, joka auttaa myös meitä paketin paikallistamisessa.
POIKKEUKSET – VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS
Vaihto- ja palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita, kuten tunnuslaattojen tekstityksiä, erikseen hankkittuja erikoiskokoja tai erityismalleja. Erikoiskampanjoissa ei ole lainkaan palautusoikeutta, tuotteen voi ainoastaan vaihtaa toiseen samanarvoiseen tuotteeseen. Palautettavat tuotteet on myös mahdollista vaihtaa samanarvoiseen lahjakorttiin.
Varastomyymälätuotteita ei sääntönä oteta vastaan palautuksena, jos tuote on sovitettu tai asiakkaan itse hyväksi toteama ehjä ja käypä tuote. Jos pohdit tuotteen sopivuutta esimerkiksi lahjaksi, katso hieman alempaa miten voit sopia tuotteelle palautusehdot myymälässämme. Varastomyymälässä alennuksella myytäviä tuotteita koskevat samat säännöt kuin kaikkia muita normaalihintaisia tuotteita.
AVOKAUPPA
Ostoksen voi vaihtaa tai palauttaa vain silloin, kun sovit erikseen ostaessasi tuotteelle palautusoikeuden eli sovit niin sanotun avokaupan tekemisestä erikseen ja se merkitään saamaasi kuittiin. Tämän oikeuden myöntäminen on meille täysin vapaaehtoista, joten varaamme oikeuden määritellä palautuksen ja vaihdon ehdot. Vaadimme myös esittämään avokaupan yhteydessä tehdyn kuitin silloin, jos tuotteen ostajalle on erikseen annettu oikeus palautukseen.
Kampanjoiden yhteydessä ilmoitetaan erikseen poikkeusehdoista. HUOM! Alennuskampanjoissa on perinteisesti vain VAIHTO-OIKEUS. Jos haluamaasi vaihtokokoa, -väriä tai -tuotetta ei löydy, tuotetta vastaava summa on käytettävä johonkin toiseen tuotteeseen kohtuullisissa määrin. Tämä ehto koskee kaikkia alennuskoodilla tehtyjä tilauksia, ei poikkeuksia. Jos haluat säilyttää täydet palautusoikeudet et silloin käytä alennuskoodia. Emme siis pakota ketään ostamaan kenkiä, jos meiltä ei ihan oikeasti löydy vaihtotuotteeseen, kuten takkiin verrattavissa olevaa maiharitakkia tai vaihdettaviin reisitaskuhousuihin verrattavia pöksyjä.
TILAUKSEN OSITTAINEN PALAUTTAMINEN JA POSTIKULUT
Mikäli palautat tuotteita tai vaihdat niitä halvempiin tuotteisiin ja lopullisen sinulle jäävän tuotteen tai tuotteiden arvo jää alle sen hetkisen ilmaiseen toimitukseen oikeuttavan summan, pidämme hyvityssummastasi vastaavat halvimmat toimituskulut.
Esimerkki: tilaat takin ja kengät ja summa ylittää tilauksen ajankohdan aikana voimassa olevan tarjouksen ilmaisesta toimituksesta, esimerkiksi tässä tapauksessa 185 euroa. Palautat kengät ja lopputilauksen eli takin arvoksi jää alle120€, jonka lisäksi pidämme kengistä tehtävästä hyvityksestä postikulujen osuuden.