facebook_pixel
Toimitus 2-5 pv | Ilmainen vaihto- ja palautusoikeus 14 päivää | Myymälä auki ma, ke-pe 12-17, la 10-14 |
  • Löydät meidät myös Facebookista ja Instagramista

  • Nyt kaikki yli 150€ tilaukset ilmaiseksi postiin tai automaattiin

  • Arvostele ostamasi tuote, parhaat palkitaan lahjakorteilla.

Vaihto- ja palautusoikeus

Kun tilaat…

Kun tilaat tavaraa Salaisesta Agentista, voit olla varma siitä, että hoidamme tuotteiden vaihdot ja palautukset tuttuun tapaan pirun nopeasti. Jos koko ei ollutkaan sopiva tai tuote ei ollut odotusten mukainen, on asiakkaillamme 14 päivää aikaa vaihtaa tai palauttaa tilattu tuote. Vaihtoon oikeuttava aika alkaa aina tilauksen vastaanottamisesta. Ja mikä parasta, tilauksen lähettäminen meille on täysin ilmaista, joten asiakkaidemme ei tarvitse maksaa toimituskuluja toistamiseen tilauksen palautuksesta tai ensimmäisestä vaihdosta.

HUOM! Muista käyttää vaihtoja ja palautuksia tehdessäsi vain ja ainoastaan Salaisen Agentin asiakaspalautusta/sopimusnumeroa, sillä muilla tavoilla tehtyjä lähetyksiä – kirjeitä, maxikirjeitä yms. – emme voi lähetysseurannan avulla jäljittää, eikä asiakaspalautussopimuksemme kata niille sattuneita katoamisia tai vahinkoja!

Noutohakutilauksia – jotka on aikanaan haettu myymälästä – ei voi palauttaa postin kautta, vaan ne on tuotava myymälään palautusta tai vaihtoa varten.

Tilaaminen ulkomaille

Salainen Agentti International alkaa tarjoamaan toimituksia myös ulkomaille – Ruotsiin, Eestiin ja Venäjälle (pakettiautomaatit alueella Pietari ja Moskova). Toimitustapa ulkomaantilauksille valitaan tilaustietoja täyttäessä.

Ladies and gentlemen, as of now we offer shipping to select EU countries – Sweden, Estonia and Russia (mainly St. Petersburg and Moscow). The option for a delivery abroad will be provided when filling out the adress and delivery information before the final purchase.

Tuotteiden vaihto

Tilauksen mukana toimitetaan aina erillinen oikaisupyyntölomake, jonka ohjeita noudattaen voitte tehdä vaihdon helposti. Jos tilaamanne tuote ei ollut oikean kokoinen tai toimituksessa on sattunut virhe, täytä vaihtolomake huolellisesti ohjeiden mukaan ja mainitse tarkkaan minkä tuotteen haluat mihinkin vaihtaa. Verkkokauppamme varastosaldo on täysin reaaliaikainen, joten tarkista että haluamaasi vaihtotuotetta ja haluamaasi kokoa varmasti myös löytyy.

Pidä huoli että palautettava tuote on samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa! Mikäli taloudessa on lemmikkejä, tulee asiakkaan putsata mahdolliset kissan- tai koirankarvat vaihdettavista tuotteista. Mikäli näin ei tehdä, ei tuotetta voida hyvittää takaisin, eikä vaihto- ja palautusoikeutta ei ole. Likaisia tai selkeästi rikottuja tuotteita emme hyvitä koskaan. Tällöin tuote toimitetaan takaisin asiakkaalle ja toimituksesta peritään uudet postikulut. Vaihto-oikeus pätee ainoastaan käyttämättömiin myyntikelpoisiin tuotteisiin. Huomioi myös, ettei alusvaatteilla ole vaihto-tai palautusoikeutta.

Vaihdot käsittelemme välittömästi niiden saapuessa asiakaspalveluumme. Useimmiten vaihto on postitettu jo seuraavana päivänä. Voit vaihtaa joko yhden tai kaikki tilaamasi tuotteet, mutta huomioi mahdolliset

HUOM! Vaihto-oikeutta voi käyttää yleensä vain yhden kerran, joten jos olet epävarma esim. tuotteen koosta, tilaa kaksi eri kokoa ja palauta sitten huonommin istuva koko. Kun tilaat useamman koon kerralla vältät vaihtoon menevän ajan ja varmistat että saat oikean koon haluamastasi tuotteesta.

 

Ennen vaihdon lähettämistä, ole hyvä ja tarkasta seuraavat kohdat:

  1. Lähetettävät tuotteet ovat täysin puhtaita ja käyttämättömiä.
  2. Täytä vaihtolomake huolellisesti selkeällä käsialalla.
  3. Pakkaa tavarat huolellisesti toimituksen kestävään pakettiin.
  4. Vie paketti postin toimipisteeseen ja mainitse selkeästi kyseessä olevan asiakaspalautus. Sopimusnumeromme on 603472.
  5. Heti kun saamme vaihdon käsiteltyä, lähetämme sinulle uudet tuotteet. Mikäli vaihtotuotetta ei ole saatavilla tai vaihtolomakkeessa on epäselvyyttä, asiakaspalvelumme ottaa teihin yhteyttä. Yleensä vaihdot liikkuvat suuntaansa päivän tai pari, mutta varaudu muutaman päivän lisäaikaan ja huomioi ettei Posti kulje viikonloppuna tai pyhinä.

 

HUOM! Laita myös vaihtotilauksiin aina mukaan IBAN-muotoinen tilinumerosi mahdollisen rahanpalautuksen varalta, jos esim. vaihdat halvempaan tuotteeseen tai haluamasi vaihtotuote on loppunut varastostamme. Mikäli vaihdat kalliimpaan tuotteeseen, hoidamme erotuksen postiennakkoveloituksella pakettia noutaessasi lähipostistasi.

HUOM! HUOM! Kun toimitat tuotevaihtoa Itellan toimipisteessä, MUISTA OTTAA VASTAAN KUITTI JA SÄILYTÄ SE, SILLÄ VAIN SAAMASTASI KUITISTA KÄY ILMI ASIAKASPALAUTUKSEN LÄHETYKSENSEURANTATUNNUS! Seurantatunnuksella voit itse seurata palautuksen etenemistä, ja epäselvissä tapauksissa joissa palautus ei pääse perille – Itellan jakeluvirhe, tietojärjestelmän virhe, force majeure – sinulle jää arvokasta tietoa, joka auttaa myös meitä paketin paikallistamisessa.

 

Palautus

Jos nyt kuitenkin käy niin, ettet löydä sopivia vaihtotuotteita ja haluat palauttaa tilaamaasi tavaraa, laita oikaisupyyntölappuun tilinumerosi IBAN-muodossa ja luettele huolellisesti kaikki palautettavat tuotteet. Voit siis palauttaa osan tuotteista tai kaikki tilaamasi tuotteet.  Palautukset maksetaan normaalisti seuraavana arkipäivänä palautuksen saapumisesta. Muista että tilatuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus siitä hetkestä kun tilaus on sinulle toimitettu ja olet sen vastaanottanut.

Ennen palautuksen lähettämistä, ole hyvä ja tarkasta huolellisesti nämä kohdat.

  1. Palautettavat tuotteet ovat täysin puhtaat ja käyttämättömät.
  2. Täytä palautuslomake selkeällä käsialalla ja huolellisesti, älä unohda tilinumeroasi. 
  3. HUOM! Lisää palautuksen oheen IBAN-muotoinen tilinumero (FI-alkuinen numerosarja).
  4. Pakkaa tavarat huolellisesti kestävään pakettiin.
  5. Vie paketti postikonttoriin ja ilmoita selkeästi kyseessä olevan asiakaspalautus. Sopimusnumeromme on 603472.
  6. OTA KUITTI TALTEEN!
  7. Maksamme palautuksen noin 1-30 arkipäivän kuluessa paketin saavuttua meille, yleensä todella nopeasti!
  8. Mikäli palautuksessa ilmenee ongelmia, olemme teihin yhteydessä sähköpostitse ja puhelimitse.

 

HUOM! HUOM! Kun teet palautusta Itellan toimipisteessä, MUISTA OTTAA VASTAAN KUITTI JA SÄILYTÄ SE, SILLÄ VAIN KUITISTA KÄY ILMI ASIAKASPALAUTUKSEN LÄHETYKSENSEURANTATUNNUS! Seurantatunnuksella voit itse seurata palautuksen etenemistä ja epäselvissä tapauksissa, joissa palautus ei pääse perille – Itellan jakeluvirhe, tietojärjestelmän virhe, force majeure -sinulle jää arvokasta tietoa, joka auttaa paketin paikallistamisessa ja reklamaation tekemisessä.

 

SmartPOST-palautus

Nykyteknologia on ihanaa ja sen huomaat SmartPOST-automaattipalvelun kautta asioidessasi. Kätevän tavarantoimituksen lisäksi myös asiakaspalautukset/-vaihdot on mahdollista suorittaa SmartPOSTin kautta. Noudata seuraavia vaiheita, jotta vaihto tätä kautta toimii kitkattomasti:

  1. Säilytä saamasi SmartPOST-automaattikoodi, jonka Itella lähettää suoraan puhelimeesi. Koodi on siis tämä samainen numerosarja, jolla alunperin noudat tilauksesi ja avaat SmartPOST-lokeron. ON ENSIARVOISEN TÄRKEÄÄ, ETTÄ SÄILYTÄT TÄMÄN NUMERON, SILLÄ NIMENOMAAN TÄMÄ NUMERONSARJA OIKEUTTAA SINUT LÄHETTÄMÄÄN PAKETTISI MEILLE VAIHTO-/TAI PALAUTUSTILANTEESSA.
  2. Käytä mieluusti samaa pakettia, jossa tilaus sinulle toimitettiin.
  3. Pakkaa vaihto/palautus huolellisesti. Alkuperäinen pakettikortti on hyvä jättää näkyviin.
  4. Voit palauttaa paketin minkä tahansa toiminnassa olevan Itellan SmartPOST-automaatin kautta.
  5. Valitse automaatista ”Palauta paketti”.
  6. NÄPPÄILE ALKUPERÄINEN LOKEROKOODISI.
  7. OTA KUITTI TALTEEN!

 

HUOM. Laita IBAN-muotoinen tilinumerosi aina mukaan myös vaihtotilauksiin mahdollisen rahanpalautuksen varalta, jos esim. vaihdat halvempaan tuotteeseen tai haluamasi vaihtotuote on loppunut varastostamme.

HUOM! HUOM! Kun toimitat tuotevaihtoa Itellan toimipisteessä, MUISTA OTTAA VASTAAN KUITTI JA SÄILYTÄ SE, SILLÄ VAIN SAAMASTASI KUITISTA KÄY ILMI ASIAKASPALAUTUKSEN LÄHETYKSENSEURANTATUNNUS! Seurantatunnuksella voit itse seurata palautuksen etenemistä, ja epäselvissä tapauksissa joissa palautus ei pääse perille – Itellan jakeluvirhe, tietojärjestelmän virhe, force majeure – sinulle jää arvokasta tietoa, joka auttaa myös meitä paketin paikallistamisessa.

 

Poikkeukset

Vaihto- ja palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita, kuten tunnuslaattojen tekstityksiä, erikseen hankkittuja erikoiskokoja tai erityismalleja. Erikoiskampanjoissa ei ole lainkaan palautusoikeutta, tuotteen voi ainoastaan vaihtaa toiseen samanarvoiseen. On myös mahdollista vaihtaa tuotteet samanarvoiseen lahjakorttiin. Kampanjoiden yhteydessä ilmoitetaan erikseen poikkeusehdoista. HUOM!  Alennuskampanjoissa on perinteisesti vain VAIHTO-OIKEUS.  Jos haluamaasi vaihtokokoa, -väriä tai -tuotetta ei löydy, tuotetta vastaava summa on käytettävä johonkin toiseen tuotteeseen. Tämä koskee kaikkia alennuskoodilla tehtyjä tilauksia, ei poikkeuksia. Jos haluat säilyttää täydet palautusoikeudet et silloin käytä alennuskoodia.

Mikäli palautat tuotteita ja lopullisen sinulle jäävän tuotteen tai tuotteiden arvo jää alle ilmaiseen toimitukseen oikeuttavan summan, pidämme hyvityssummastasi vastaavat halvimmat toimituskulut.